دنا پلاس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 7 شهريور 1397
بازدید : 629
نویسنده : عرفان

دنا پلاسخب بریم سراغ ویکی:

دنا پلاس یا دنا+، خودروی جدید ایران خودرو است که به نام (دنا ELX) نیز شناخته می‌شود. این خودرو مدل تغییر شکل یافته و پرآپشن تر دنا معمولی بوده و در انواع دنا پلاس و دنا پلاس توربوشارژ تولید می‌شود. دنا پلاس از نظر تجهیزات به سانروف، ۴ کیسه هوا، دی لایت و … مجهز است. دنا پلاس همچنین از نظر ظاهری کمی بروزتر شده و چهره متفاوت تری نیز دارد و از سال ۹۵ دنا پلاس به بازار خودرو معرفی شد. دنا پلاس با سرمایه‌گذاری ۵۵ میلیارد تومانی ایران خودرو طراحی و ساخته شده‌است. این خودرو در کنار پژو ۲۰۷ صندوقدار قرار می‌گیرد. تحول گرافیک داخلی چراغ‌ها، باعث جذابیت بیشتر خودرو شده؛ البته شکل کلی چراغ و ابعاد فیزیکی آن بدون تغییر باقی مانده‌است. افزودن لامپ‌های ال‌ای‌دی به خودرو به‌عنوان چراغ دید در روز یا روزنما (Daytime running lights) و نیز چراغ‌های کوچک (Position lights) از جنس نئون که در خودروهای روز دنیا مثل آئودی، ب ام و، مرسدس بنز و … هم دیده می‌شوند، از جمله تغییرات در چراغ‌های این خودرو به‌شمار می‌روند. در چراغ‌های عقب نیز تغییراتی، البته کم‌تر از جلو، اعمال شده و چراغ‌های کوچک نئونی در این قسمت نیز دیده می‌شوند

 

تفاوتهای دنا پلاس با دنای معمولی

  1. دوربین عقب
  2. روکش چرمی فرمان
  3. سیستم چندرسانه‌ای جدید
  4. خطوط جدید بدنه در نمای جانبی
  5. چراغ‌های کوچک نئونی در جلو و عقب
  6. تغییر در صندوق، تغییر تریم درب‌ها و سپر عقب جدید
  7. چراغ‌های دی لایت یا ابرویی چراغ‌های جلو با نواری از LED
  8. چهار ایربگ؛ دنا پلاس نخستین خودرو ایرانی است که ایربگ جانبی دارد.
  9. سانروف داخل سقف!دنا پلاس نخستین خودرو ایرانی است که سانروف In-Built دارد؛ یعنی سانروفی که هنگام بازشدن، بدنه سانروف درون سقف قرار می‌گیرد نه روی آن.

خب حالا خودم صحبت میکنم با اجازه

دنا یک فیس لیفت از  سمنده که البته بعد از تولیدش  ایرانخودرو متوجه شد این مدل حیفه و با یکم تغییر به یک پرچمدار تبدیل میشه. خب واقعنم همینطور شد دنا پلاس پر طرفدار شد و قدیمی تر ها میگن که بعد پیکان جوانان این دومین محصول ایرانخودرو هستش که لذت یک محصول ایرانی رو منتقل میکنه. ما که سوار پیکان جوانان نشدیم بگذریم. طراحی این ماشین جای خیلی زیادی واسه تغییر داره و اگه ایرانخودرو بخواد مدل های جدیدی از این ماشین رو بیرون بده میشه گفت هر  مدل بهتر از قبلی در میاد.خب انتظار  ها زیاده ازش فقد میتونم به اینکه اگزوز ماشین تو سپر کار نشده ایراد بگیرم. قیمتش نسبت به مدل های دیگه سمند که موتور مشابه دارند دو برابره که نسبتا فکر نکنم انقدر بیارزه.

 

 




:: موضوعات مرتبط: نقد خودرو , ,
:: برچسب‌ها: دنا پلاس , دنا+ ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


ما بر ان شدیم که هر انچه درباره خودرو میدانیم در اختیار شما قرار دهیم

مطالب کانال را چگونه ارزیابی میکنید؟؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نقد تخصصی خودرو و آدرس carzero.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 468
بازدید کل : 25955
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com